duminică, 16 martie 2014

Lucrare pentru Claca-"Iepurașul vesel"- ediția cu nr.2

          Am pregătit niște lucrări pentru concursul Claca-"Iepurașul vesel"- ediția cu nr.2 de pe blogul KaBea!
Pentru mai multe detalii intrați aici http://coltpestritkabea.blogspot.ro/2014/03/claca-iepurasul-vesel-editia-cu-nr-2.html.
Una dintre lucrări este "Iepurașul de Paște".
Tehnica lucrării este quilling.
Am ales o coală de culoare deschisa (galbenă), încă o coală din care am decupat un ou (roz), module quilling de diferite forme, mărimi și culori. Am făcut trei floricele din quilling pe care le-am lipit pe ou. Cu celelalte module am dat conturul oului, iar în mijloc am făcut un iepuraș din quilling ca cel din poză.
Mă numesc Dogaru Alexia Ioana și am 10 ani!
Sper să vă placă lucrarea la care am muncit o zi întreagă!
100% by Ale:*
:) :) :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu