miercuri, 29 iunie 2016

100% Ice Tea - Ice Energy

Hello!
       Pentru ca a venit caldura si pentru ca imi plac ceaiuri mult, am descoperit un super ceai icetea.
      Pe site am gasit o gama varianta de ceaiuri, care de care mai atargatoare.
      Preturile sunt in scadere, beneficiati de reduceri substantiale de 30-50% si chiar de transport gratuit.
       Pentru ca sunt mereu pe fuga, pentru ca timpul meu este parca inttdeauna prea scurt, am descperit un ceai care imi da energia necesara, ceaiul ice energy.

       Pachetul atragator ca pret, este compus dintr-un set de 3 ceaiuri a cate 50 grame + carafa pentru Ice Tea + transport gratuit, alaturi de reducerea de 30%.
           Daca esti la fel ca noi, probabil ca activitatea ta e mai intensa pe timp de vara. Pentru ca ai nevoie de energie pentru a-ti pune in aplicare toate planurile, iti recomandam sortimentele de ceai negru din setul Ice Energy, a caror teina, spre deosebire de cofeina, se elibereaza treptat. Savureaza-le in varianta Ice Tea: prepara ceaiul seara, lasa-l la frigider peste noapte iar dimineata te vei racori cu o bautura energizanta! 
          Si ca sa-ti fie si mai simplu, in setul Ice Energy vei regasi si o carafa pentru Ice Tea! 
Setul Ice Energy contine:
Alpine Punch 50 g, ceai negru cu scortisoara si flori de portocal. Ingrediente: ceai negru, mar, scortisoara, arome, flori de portocal, frunze de nuc, cuisoare.
Black Caramel 50 g, ceai negru cu bucati de caramel. Ingrediente: ceai negru, bucati de caramel (minim 3.4%), arome, cacao
Arabian Wind 50 g, ceai negru cu menta. Ingrediente:  ceai negru Gunpowder, menta nana
Carafa 2 litri pentru Ice Tea, realizata din sticla 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu