duminică, 9 aprilie 2017

Genți Office

Bună! Mă gândesc serios să îmi cumpăr o geantă office, deoarece este foarte potrivită pentru domeniul în care lucrez și chiar am mare nevoie, deoarece m-am cam săturat să mai plimb după mine și o plasă cu hârtii și dosare pe lângă gentuța mea de mână sau umăr în care îmi țin strictul necesar ca de exemplu telefonul, portfelul, cheile și poate un ruj și un pachet de șervețele. Ei bine am nevoie de un singur produs, adică de  geantă, în care să încapă și cele enumerate dar și dosare, foi, pixuri, capsator, agrafe de birou și ce mai este nevoie.
Am descoperit un site, Totul din Piele, care are si o subcategorie denumită Genți Office,
Aceste model m-a atras cel mai mult, imi place foarte mult culoare si are specificatii destul de ok. Are un preț accesibil pentru bugetul meu, și pe lângă acest aspect este chiar foarte drăguță, fiind din piele.
Geanta este accesoriul care trebuie sa te insteasca mereu. O geanta te reprezinta, spune totul despre tine. Ea vine in completarea tinutei si este bine ne tinem cont de ea.
Alaturi de pantofi si haina, geanta este indispensabila in viata de zi cu zi, nu exista tinuta fara o geanta, oricat de mica.

Geanta din piele naturala.
Este modelul de geanta in geanta.
In interior are un compartiment mare cu un buzunar cu fermoar si o alta geanta care se inchide cu fermoar.
Geanta se inchide cu capsa si are si bretea lunga.
Dimensiuni:
H=30,L=45,l=12
Am auzit numai lucruri bune despre acest site si despre produsele care se afla aici si va recomand si voua sa aruncați o privire. Există nenumărate modele de genți din piele, atât pentru femei, cât și pentru bărbați, atât office cât și elegante, disponibile pe toate nuanțele, închise și deschise.
Sigur veți găsi ceva potrivit dacă veți căuta și aveți cu adevărat nevie de ceva nu și de calitate, sau pur și simplu vă doriți să vă răsfățați.
Fie că doriți să vă completați ținuta pentru birou cu o geantă office potrivită stilului dvs, fie că doriți o accesorizare completă a unei ținute de seară cu un clatch mirific, fie că doriți să faceți blugii să arate mai frumos cu o curea, fie că doriți să faceți fericit pe cineva drag cu un cadu precum o gentuță sau un portofel, magazinul online Totul din Piele este locul potrivit.
Sper că v-am convins și aștept cu interes părerile voastre. Vă pup dragilor!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu