joi, 12 mai 2016

Bratara banut cu litera din aur

Hey! Am revenit cu un site superrrr pentru voi! Este cu bijuterii personalizate, deci este un site tocmai bun pentru a face cadouri celor dragi sau pentru a ne rasfata noi înșine :))).
Să nu vă mai țin în suspans, site-ul se numește http://www.lovebird.ro/bijuterii-personalizate.html.
Categoria din care am ales eu bijuteria este http://www.lovebird.ro/bijuterii-bratari.html.
Bijuteria aleasă de mine este o brățară bănuț cu literă din aur, iar pe bănuț se poate grava orice inițială. Mi se pare un cadou super pentru o persoană dragă. Chiar rămăsesm în pană de idei pentru cadouri, mai ales ca în această perioadă cateva persoane dragi își serbează ziua de naștere.
Brățărica pe care o să v-o prezint este  Bratara banut cu litera din aur. Mi se pare foarte drăguță și cred ca oricui i-ar plăcea un asemenea accesoriu, indiferent că este femeie, bărbat sau copil. Această brățară sunt sigură că ar satisface și cele mai sofisticate gusturi.
Site-ul ne oferă posibilitatea de a alege culoare șnurului, și putem alege din 16 culori superbe. În functie de gusturi, putem selecta si culoarea aurului sau alte detalii. Brățărica are prețul de 130,00 ron, iar eu zic că face toți banii. La o singură privire a imaginii ne putem da seama că avem de a face cun un produs de calitate.
Așa că:
-Foaie verde,sfeclă roz,
 Te invit aici, la joc.
 Este foarte simplu, să știi,
 Trebuie doar să ai o pasiune pentru bijuterii.
 De pe acest minunat site tu poți alege,
 Tot ce sufletul îți poftește.

Vă urez spor la selectat și cumpărat. 

Culorile



Brățara

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu