miercuri, 18 mai 2016

O gentuță nouă de la DBAGS

Buna! Imi doresc o gentuta noua si am gasit si un site potrivit: DBAGS. Aici gasim genti de dama,genti din piele, curele, pantofi, portofele si alte accesorii.
Site-ul este unul foarte serios, sunt sigura de acest lucru! Daca aveti in gand sa faceti o comanda si gasiti ce va trebuie pe acest site, veti fi foarte satisfacuti cu siguranta. 
Cat despre preturi, mie mi se par foarte bune ținând cont că au niște produse foarte bune, din piele naturală.
Am vazut pe site portofele cu diverse modele, foarte frumoase. Mi-au sărit în ochi și niște curele drăguțe. Cât despre pantofi și genți, aici au foarte multe modele. Este imposibil să nu găsești ceva pentru sufeltul tău. 
Eu am găsit această gentuță:

Este perfecta pentru sotia mea. Este destul de mare, incapatoare. Are un design care ma atrage. Culoarea neagra m-a facut sa ma indragostesc de geanta. Se potriveste perfect cu romburile de pe material. Si apliocatiile aurii au fost pe gustul meu si mi se pare ca merg foarte bine cu geanta. Imi place ca are tortițe pentru a o ține în mână și un lanț pentru a o ține pe umăr. Pur si simplu mi se pare ca o defineste si ca este accesoriul ce ii lipseste. 
Sper sa gasiti si voi ceva potrivit pentru personalitatea voastra pe acest site! Au produse pur si simplu superbe!
Geanta este accesoriul al sotiei mele, nu merge nicaieri fara ea.
Chiar daca v-am vorbit despre geanta de dama asta nu inseamna ca eu nu mi-as dori o geanta de barbat. Am, dar tot mi-as mai dori una din piele natura, eleganta, care sa ma puna si pe mine in valoare alaturi de sotie.



Alaturi de aceata geanta de barbat ar merge si o curea de piele, dar si un portofel, le gasesc tot pe site-ul mai sus amintit.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu